Stall Ardbeg

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Linda Calissendorff - 26 december 2009 18:19

Ha jobbat hela julhelgen och hunnit varit nere hos mamsen på julafton så jag ha inte haft så mycket tid över för att skriva...

Ha inte varit pigg heller fick en förkylning på kvällen innan julafton så de var ju sååååå roligt *NOT*

I kväll blåser de som FAN ute och jag gruvar mig att gå ens ut i detta väder de brukar inte vara en hälsokur när man är förkyld men vad har man för val då ens karl som lovat göra stallet så de var klart då jag slutade jobba tydligen inte gjort de å kläcker ur sig de för nån timme sen!Lätt för honom han sitter inomhus på sitt bio jobb å se film tack för de Älskling!  Kan säga han ligger inte i närheten av min topp 10 lista i dag... 


Annars rullar allt på i sin gilla gång de är skönt helgen är snart till enda å de blir vardag igen så man kommer tillbaka i den normal dygns rytmen!   


I går körde jag Wilmer och han var faktiskt rätt pigg när vi åkte hem i från så de var roligt att känna han var framåt för en gång skull!

Ha börjat gett han vanlig jäst för magen å se om de händer nått man ska ge 1 vecka å sen sluta succesivt så hoppas hoppas de hjälper honom!


Nu ska jag ut ingen mening att vänta tills senare de blir inte gjort ändå...   

Ha en bra kväll ni andra!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards