Stall Ardbeg

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Linda Calissendorff - 20 december 2009 12:59

 

 


Japp jag härmed erkänner mig kommit in i fjortis stadiet å jag ÄLSKAR de!   


Shit vad bra filmerna är med innehållande vampyrer & varulvar,jag brukar normalt inte gilla sånna filmer men denna "serie" filmer kan man bara inte missa! Skådespelarna ha sån sex appeal tillsammans att de slår gnistor om dom...   

Å sen är den ju spännande med så den ha allt!

Så ha ni inte sett den så är de bara gå hyra ettan och se å njut!

Kommer att gå på den 3;je filmer som släpps i slutet på Juni å de känns som en evighet dit men då ha man nått att se frami mot.   

Härligt att de kommit lite snö i natt hoppas de forsätter komma ner massor av snö till så man kan börja intervalla i gång kristallen snart inför kommande starter i vår!    Just nu är de gränsfall om de är lite för hårt under men de fattas inte mycket förrän de blir kanon bra!

Robban fick testa köra henne i går å han tyckte de var de värsta han suttit bakom men då var de ju över 2 års sen han körde häst så klart då tyckerman allt går fort *ler*

Men tror han tyckte de var roligt för han kvittrade som en fågel efter körturen så han får väl köra lite fler gånger framöver då!   

Själv körde jag Wilmer och han tyckte de var så mysigt att trava i snön som var på mon! Men han blir fortfarande lös i magen de rinner ur han på slutet så jag vet inte vad jag ska hitta på?!

De kan ju inte bero på han är stressad han är ju så cool att de ska inte påverka han så ja jag vet inte vad de kan vara ska avmaska han igen å se om de blir bättre annars får jag ring vetrinären å se vad de finns att ge honom...   Alltid nått som ska strula i stallet men man börjar ju ha vanan inne som sagt bara härda ut! =)


Bye bye for now!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards