Stall Ardbeg

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Linda Calissendorff - 11 september 2013 20:54

Ha hästarna  börjat att komma in och sova på nätterna....

Trodde man skulle slappna av med de,men de är dessvärre mindre sömn då jag är extremt lätt väckt på nätterna så jag hör var enda tramp de gör och de finns en som trampa mer än de andra och de är Wilmer...  

Han ha verkligen svårt att komma till ro han gubben min men hoppa de ger sig just nu så tror jag de ha vänt på dygnet av att vara ute på nätterna och sova på dagen så gäller att vända de där nu så de kommer in i rätt rytm inför hösten och vintern så kanske man får sova...  

Ha nyss kommit in från en motions tur med Kravallen som var pigg inför dagen så nu är de bara invänta fredagen kommer bli lite drygt för honom att åka transporten själv han är ju som lite små stressad ensam men han måste ju lära sig inte alltid man ha nån att åka med en så svårt när de är så kompis trå i nån som stanna hemma.


Farbrorn han ha piggat på sig rejält nu efter kuren med pulvret så han fulllkomligt flöööööög runt i hagen i morse och Kallma sprang för sitt liv då han kom dundrandes i full sula förbi henne så till slut stanna hon bakom hö låderna för som ta skydd från denna galning som typ aldrig brallat så där mycket nångång som jag ha sett!

Jag å Ricky skratta så tårarna rann han såg för himmla härlig ut med svansen i vädret å studsa runt som tiger i Nalle Phu!   


I morron ska Wilmer få fara in på banan om de blir så uffe ska testa köra Kallma inför premien så får de fara in tillsammans och tjava runt på solänget! =)


Nu blir de dusch sen inspelat idol sen sova är trött som fan.....  

Kramen på er!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards